Close

Register

Close

Lost Password

VideoGame Arena VGA logo

The Walking Dead: Michonne

Mada razvojni tim Telltale Games postoji još od 2004. godine, tek 2012. je uspeo da zabeleži veći uspeh kada je predstavljena prva sezona igre rađene prema The Walking Dead stripu. Dramatična i emotivna priča ovog ostvarenja brzo je uspela da osvoji srca igrača, pa i pored nešto nezanimljivije druge sezone, ne treba da čudi što se danas sa nestrpljenjem očekuje novi nastavak postapokaliptične avanture.

The Walking Dead Michonne

Ovaj studio pokušao je da nam prekrati vreme mini-serijalom Mišon koji se sastoji od tri kratke epizode. Radnja naslova najbliža je stripu do sad i prati avanture Mišon nakon što se odvojila od Rika Grajmsa i ostatka grupe u 126. broju. Ovaj deo priče nije dublje istražen u stripu ili seriji, ali možda za to postoji dobar razlog.

Naime, i pored zanimljivih detalja autori nisu uspeli da nam zadrže pažnju ili približe glavnu junakinju na način na koji su to učinili u ranijim ostvarenjima. Sporedni likovi su dobili još manje pažnje, pa odluke koje se donose tokom igre nikad nemaju onu težinu na koju smo navikli. Kada se to uzme u obzir, ceo doživljaj delovaće kao jedna od lošijih epizoda televizijske serije, koja neće ostaviti veći trag u našem sećanju.
The Walking Dead Michonne (6)

Igrači koji su do sad imali priliku da odigraju neki od Telltale naslova primetiće da Mišon, osim oštrog sečiva nije donela previše novina. Grafički endžin je gotovo neizmenjen od prve The Walking Dead sezone, a odluke postaju sve trivijalnije jer ne ostavljaju značajnije posledice na ostatak radnje. Sa druge strane, igra barem lepo radi i još jednom odlično dočarava napetu atmosferu ovog serijala, što će možda biti dovoljno nekim igračima.

Zbog toga, ljubitelji ovog serijala neće ostati razočarani, dok će ostali možda ipak jedva dočekati kraj igre, do kojeg se stiže za tek nešto više od tri sata.

Ukratko

The Walking Dead: Michonne