Close

Register

Close

Lost Password

VideoGame Arena VGA logo

Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of the Druids

Većina igrača još nije stigla ni pošteno da istraži poslednji Assassin’s Creed, a šest meseci nakon njegovog izlaska stiže nam i prvi DLC – Wrath of the Druids. Osim što dolazak nove epizode najverovatnije neće iznenaditi puno igrača, ni njen sadržaj nije preterano šokantan, ali da li je vredan vašeg vremena?

Jednom kada se učita igra igrači će moći da uoče novi NPC karakter koji će zamoliti Eivor da otputuje u Irsku, gde će on ili ona imati priliku da uspostavi ortakluk sa nekim od lokalnih vladara. Zaplet je takav da odmah odiše buđavim mirisom, ali je baš kao i priča u ostatku igre, ispričana na zanimljiv način.

Assassin's Creed Valhalla Wrath of the Druids review screenshots (2)

Osim pogleda na tadašnji način života u Irskoj, prvi DLC donosi i elemente fantazije. Objašnjenje za to su Druidi iz naslova nove epizode koji će tokom okršaja koristiti opijate, te će Eivor imati priviđanja da oni imaju fantastične moći. To je koncept koji smo ranije viđali u drugim igrama (za to je u prethodnicima korišćen Animus), ali on u Valhalla donosi drugačiji tempo borbe što je osvežavajuća novina.

Osim toga Wrath of the Druids se uglavnom oslanja na već oprobani i ustajali recept misija, assassin egzekucija i ukratko mali broj novina. Jesu autori radili na uvođenju trade post-ova i sitnicama, ali je ekspanzija donosi malo elementa koji će uspeti potpuno da oduševi. Sa druge strane, kako je izvođenje već iovako bilo zanimljivo, ubeđeni smo da se igrači neće preterano buniti.

Jedina stvar koja ovu epizodu izdvaja od DLC-ova za prethodne Assassin’s Creed igre je znatno veća mapa. Igrači će imati priliku da iz Dablin zagaze u irske močvare i blato, što je već potpuno drugačije od ostatka igre, ali kada se otisnu i istraže detaljnije mapu shvatiće da je ona ogromna (za standarde ekspanzije). Ona je velika kao otprilike dve do tri engleske teritorije i prepuna skrivenih kutaka za istraživanje. Oni najuporniji imaće priliku da pronađu novi armor i oružje, koji će moći da budu korisni za ostatak igre (jer se pristup DLC-u dobija dosta rano). Po pitanju sadržaja nova epizoda nije razočarala jer kampanja traje oko desetak sati (koliko i neke cele igre), ali verujemo da će većina igrača provesti u njemu bar 15-20 sati.

Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of the Druids nije senzacionalan, ali je više nego dobrodošao dodatak osnovnoj igri. Ipak, njegova kupovina nema previše smisla iz prostog razloga jer Season Pass košta samo pet evra više, a donosi sa sobom i narednu epizodu, kao i druge dodatke. Ukoliko i DLC2 bude kvalitetan kao i njegov prethodnik ovakav paket od nas može da dobije samo preporuku.

Igru su nam prosledili CD Media S.E. i Ubisoft, ali to nije uticalo na našu konačnu ocenu u skladu sa našom politikom o objektivnosti.

Podelite ovaj tekst: